Lördag #2

God kväll!
Har precis kollat på Svinalängorna med Sanna. Jag har sett den 3 gånger förut men för Sanna var det första gången.
Vi är hemma själva Sanna och jag. Har varit det hela kvällen. Ganska tyst och skönt! Hihi!
Men jag har varit lite orolig. Bli lite rädd när mamma är långt borta. Jag tror hela tiden att det ska hända något men hittills har det alltid gått bra. Men mamma har ju rätt och ha lite fritid hon också. Inte bara sitta hemma hela tiden. Hon är ju trots all en människa hon också. Fast tror dom är på väg hem nu.

Lördag idag då. Vad har jag gjort?
Jag har spelat sims medeltiden idag med Sanna. Eller ja, hon tittade på. Ganska kul men det kan vara stressigt och klurigt!
Sen har jag bara tittat på TV och tagit det lungt. Det har varit så äckligt varmt idag tycker jag.
Man orkar inte så mycket och just nu är jag jätte trött verkligen. Imorgon ska jag försöka sova till lunch. Väcker någon mig så säger jag åt den att dra så jag kan somna om! Hoho!

Nu ska jag titta runt lite på nätet. Sen kanske jag somnar en stund innan mamma kommer hem. Om jag inte har allt för ont. Har det just nu. Men hopps det ger sig. Det liksom dunkar på olika ställen. Lite dunk - pump känsla typ. Är ganska obehagligt också. Men jag ska försöka stå ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0