Lördag.

God dag!
Gud vad jag är trött idag. Vaknade klockan 06:00 först. För mamma skulle jobba idag på förmiddagen. Låg och läste tills hon skulle åka. Sen somnade jag om och har sovit till klockan 13:00. (Då mamma kom hem vaknade jag)
Jisses! Fast det vet hon inte om.. Hihih! Mjoo. Kanske nu om hon läser detta. Aja..
Sen klockan ett har jag nästan bara läst i min nya bok som jag köpte här om dagen.



Tycker boken är jätte bra!

Idag är det lördag. Jag ska inte göra något speciellt. Kommer nog bara ta det lungt framför datorn och kanske titta lite på TV.
Hoppas ni har en trevlig dag!

P:S Orkade inte blogga igår. Var verkligen jätte trött. Låg och halvsov redan vid klockan tio.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0