Kort inlägg från mobilen..

Tänkte först blogga från datorn men den vägrar fungera. Vet inte om den har gått sönder igen. Jag hann sätta på den som vanligt och sen kom de upp nå fel meddelande på engelska (Som jag aldrig hann läsa helt.) men hann se att de stod något om batteriet. När jag sätter den i laddning så blinkar en lampa orange jätte fort. Bredvid lampan är de typ en liggande rektangel med en lite plupp på som symbol. Vad betyder den? Jaja. De jag tänkte blogga om idag är min dag. Tänkte berätta om när jag var på marknad idag med mamma och även visa vad jag har köpt. Men de sket sig pga datorn. Blir verkligen jätte ledsen när de inte fungerar. Känns som den strular hela tiden. Får jag tillfälle i morgon så vill jag berätta om min dag för er. ska väl försöka sova eller nåt....

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej vännen!!

Du har troligen bränt ditt batteri.

Det kam hända om man kör datorn mycket på sladd o har batteriet i eller tappar batteriet eller har ett 'fake' batteri eller liknande... Tömmer man aldrig batteriet helt innan laddning kan det oxå brännas. ta ut batteriet o lör datorn på bara sladd o se om det hjälper. Hoppas det hjälper!! Kram Marie

2011-08-27 @ 01:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0