Hjälp?!

Någon som är kunnig på datorer och teknik?

Det är så att när jag har filmat med mobilen och kanske vill sätta in videon på datorn. Då blir det såhär:


Klickar man på dem så kommer Windows media center upp.



Där hittar jag aldrig videosarna och det går inte att lägga ut dem på youtube. För att t.ex kunna sätta ut i bloggen.
Vet någon hur jag ska göra för att det ska kunna funka? Jag menar, jag vill jätte gärna kunna lägga ut videosar på bloggen ibland. Och även kunna se på min dator.

Innan jag hade den mobil mobiltelefonen jag har nu så gick det jätte bra att lägga ut videosar och titta på dem. Då gjorde jag det via Windows media player. Men det funkar inte alls nu!

Kom gärna med tips! Känner mig smått desperat!


Kommentarer
Postat av: helen

Testa att högerklicka och klicka på öppna med och välj ett annat program :)

2011-08-20 @ 22:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0