God natt!

God kväll!
Tänkte skriva lite snabbt nu innan jag ska sova. Bloggar från mammas dator. Min dator är tydligen fuktskadad b.la (?)
Vet inte hur men det är skönt att veta att det går att laga. Synd bara att det tar tre dagar för dem att få in nå del till datorn + fem till tio dagar för att laga.. Huj huj!
Saknar min dator! Hihi!

Jaja.. Onsdagen börjar gå mot sitt slut. Ska snart sova. Är ganska trött. Har inte gjort något speciellt idag. Sov ganska länge och sen har jag bara målat och tittat på TV. Målar "Mandala" målningar. Tycker det kan bli riktigt fint!
Tittade på Robinson idag. Tycker det är ganska bra program i år. Idag var det lite "rumpor" i rutan. Höhhö! Tyckte faktiskt synd om killarna som inte hade kläder. Men - har dom gett sig in i leken så får dom väl tåla det? Häh!

Imorgon bär det av till sjukan igen. Åker strax innan tre. Pilla kommer på besök imorgon så det ska bli kul!
Mår jag bra så kanske man kan försöka komma upp och gå till kiosken. Men det får jag se imorgon. Ska inte ta ut nått i förskott.

Nu ska jag fortsätta kolla runt på nätet och sen försöka sova. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0