God natt!

God kväll!
Tänkte skriva lite snabbt innan jag stänger av datorn. Har tittat på Fångarna på fortet ikväll och käkat kantarell smörgåsar till.. Mamma har plockat idag.
Det är ju så gott! Kantarellerna var dessutom väldigt stora tycker jag. Annars brukar ju dem krympa när man steker. Men dem som jag åt nu var ju enorma!



Jaja.. Snart ska jag stänga av datorn. Tänkte försöka sova tidigt för ska upp tidigare imorgon. Åker nämligen tidigare till sjukhuset imorgon. Redan 09:05.. Huh! Hur ska det gå?
Kommer ju vara halv död imorgon.
Anledningen till att jag åker så tidigt är för jag ska ha möte med Fkassan b.la.. Vi ska ansöka för personlig assistent.

Har haft ganska ont nu på kvällen men är nu smärtfri. Hoppas inte smärtan kommer tillbaka. Det hindrar ju att man somnar om man ska ligga och ha ont.. Usch!

Har fått en fråga som jag tänkte svara på här fram över också. Bara så ni vet!

God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0