God natt!

God kväll!
Tänkte bara snabbt skriv nu innan jag ska försöka sova. Är ganska trött och vill dessutom vara pigg och utvilad inför imorgon.
Vi får lite besök hem imorgon. En kompis kommer och så kommer det troligen lite och vill gratta mig. Jag åker ju in på sjukhuset på måndag så vi tänkte ta gratta mig imorgon.
Det blir nog jätte bra. Ska bli kul att träffa ena vännen imorgon också!

Idag har jag inte gjort något speciellt. Bara varit hemma med mamma. Sanna och mammas kille är i sommarstugan så det är bara mamma och jag hemma. Och hon har fixat och donat här hemma.
Vi käkade god mat och drack lite gott ikväll. Var kött, klyftpotatis och "bea" sås. Käkade upp resten nyss.. Mår lite illa nu. Det blir lite mycket att äta samma mat flera gånger per dag. Hehe! Men det är ju så gott!



Bilden gör sig inte rättvis med hur det ser ut i verkligheten. Men det ser ju väldigt gott ut ändå? Inte sant?

Som sagt. Lite besök imorgon. Ska läsa nyheterna lite snabbt nu och sen göra mig iordning för att släcka. Hoppas jag mår som jag har gjort idag. Det vill säga bra!

God natt med er!



Jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0