God kväll!

Hejsan på er!
Hur har ni det? Skönt med helg va?
Hade omläggning idag strax efter åtta. Mycket skönt med tidig! Det är ganska drygt att vänta halva dagen innan man kan åka.
Jaja. Fick en tidig födelsedagspresent av dem! Två biobiljetter!



Tack till er på KIRURGOPERATION!

Det finns faktiskt en film som jag skulle vilja se på BIO. Den hade premiär idag och heter "Jag saknar dig".
Ska tydligen finnas på bok också. Vill både läsa och se den!



Någon mer som ska se den? Eller kanske redan har sett den?

Tillbaka till dagen. Efter omläggningen hade jag ganska ont. Jag var tillbaka till avdelningen strax efter 12:00. Hehe kommer inte ens ihåg vad jag gjorde på avdelningen. Hahah vad läskigt, men jag antar att jag sov som jag brukar göra.
Sen kom mamma förbi en sväng och efter det försökte jag vakna till lite. Har bara tittat på TV och slöat. Man blir ganska seg efter narkos. Alltså innan det "går" ur kroppen. Men jag hade inte ont mer och det är skönt.
Vid 20:00 åkte jag hem. Sen dess har jag inte gjort så mycket.. Bara tittat runt på nätet och läst olika bloggar.. Vet inte rikigt vad jag ska göra.. Fråga efter nå och tugga på kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej och tack för en intressant blogg! Det verkar ta så mycket tid för dig med alla sjukhusbesök, behandlingar, omläggningar etc. Hoppas du får möjlighet att fylla din tid med lite mer positiva upplevelser framöver. Om du vill svara så undrar jag hur du ser på framtiden. Känner du att du t ex skulle orka läsa någon utbildning på deltid etc? Jag är i alla fall imponerad av hur bra du verkar fixa allting kring sjukdomen och allt vad den innebär för dig. Kram Tina

2011-08-20 @ 21:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0