Det jag köpte på marknaden!

Nu tänkte jag visa vad jag köpte på marknaden!



Thaimat. Kycklingspett, ris och jordnötssås. Super gott verkligen!



En jacka. Super snygg!



En handväska. Upptäckte som sagt när jag kom hem att den varlite trasig. Tyckte det var konstigt att jag inte upptäckte det tidigare för jag kollade igenom om väskan var hel innan jag köpte den.
Det är viktigt att gör det!
Så inte någon dragkedja t.ex är trasigt.
På högra sidan fattas det en "diamant". Jag röck loss den andra. Kan kanske köpa nåt annat och sätta dit?



Nyckelring! Så jäkla söt att jag kunde inte låt bli. Kostade bara 30 spänn. Har hängt den på min datorväska.
Skulle ha köpt fler. Vart helt kär i dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0