Onsdag!

Skriver lite snabbt innan jag ska sova. Är ganska trött. Mamma väckte mig tok för tidigt. Hon kom in med gröt och sa: Nu är det frukost!
Hehe gissa om jag var sur? Så jag åt lite och försökte somna om. Men det gick inte så bra för mamma var inte så tyst.
Annars har jag inte gjort så mycket annat idag. Har haft ganska ont till och från, och på eftermiddagen höll jag på och "gå under" för att det var så varmt. Inte kul alls!
Så jag har fått tagit lite extra smärtstillande idag. Det är tur att dom oftast hjälper.
Mamma och Jörgen räddade min dag genom att fixa en fläkt. Nu har jag en bordsfläkt istället för en golvfläkt. Jörgen smorde in den och blåste bort all damm med någon 'mojäng'. Den fläkten har nämligen stått ett tag men nu är den som ny. Skiit sköönt!!
Annars har jag bara setat vid datorn och tittat på film. Imorgon är det PÅSK och jag ska till sjukhuset som vanligt. Har omläggning på fredag även fast det är en röd dag. Ni kanske tycker "åh! synd om Saara". Men nä jag ville ha omläggning fast det är långfredag och röd dag. Annars skulle jag ha fått lägga om imorgon och sen vänta ända tills på tisdag. Nästan en hel vecka. Usch!
Tycker inte om när det går för lång stund nämligen så jag är super glad att det finns läkare som vill åka in och lägga om fast dom igentligen är lediga.

Aja nu ska jag ta mina mediciner och sen släcka. God natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0