Nu är det fixat!

Ett stort tack till dig som hjälpte med problemet som jag skrev om i förra inlägget. Nu ska det vara fixat!

Lördag idag då. Skönt att vara hemma. Jag har varit på sjukhuset måndag till fredag denna vecka. Fast sov hemma onsdag till torsdag.
Jag fick inte lägga om i tisdags nämligen. Mitt kalium värde låg alldeles för högt och då är det inte bra att bli sövd. Så då försökte vi sänka det till onsdagen och ta omläggning då. Vilket va skit skönt!
Onsdagen var nämligen en riktigt jobbig dag kan jag lova. Det är nämligen så att ju längre jag går med lindorna desto ondare och obehagligare blir det och det beror just på att lindorna och kompresserna som jag har på mig har gjort sitt.
Sen fick jag ju åka in till sjukhuset som vanligt på torsdagen. Pilla, pappa och Annabelle kom på besök. Det var väldigt trevligt!
Igår va jag till klin fys och kollade hjärtat. Tyckte dom sa att det inte var någon förändring så det är väl bra då antar jag (?)
Och sen senare samma dag var det ju dags för omläggning. Resultatet blev inte bra alls kan jag säga.. Var så fruktansvärt ledsen igår när jag såg hur det vart. Löst lindat, stumpen är sne, min ljumske hade dom inte skyddat os.v.. Detta ska jag ha hela helgen.. Suck!
Varför lyssnar inte den läkaren på hur jag vill ha det? Jag förstår inte det. Tror t.om att mamma tyckte likadant. Hon var med då jag pratade om en grej som måste göras men ändå gjorde han inte det denna gång.

Såhär såg det ut:



Ena lindan var så lös att den var påväg ur som ni ser. Den tog mamma och jag bort. Den gör ju ändå ingen nytta när den bara "ligger" på stumpen.

Och igår kväll åkte jag hem. SÅ skönt!
När jag kom hem tog det inte mer än en minut så var katten fram och hälsade.
Min älskare Doris!

Mamma tog kort igår. Den är lite mörk men men.


Och idag har jag inte gjort något speciellt. Bara tagit det lungt. Ska titta på en film och käka glass! Ha en trevlig eftermiddag/kväll!!

Kramar!

Kommentarer
Postat av: emelie johansson

frågestund på bloggen, fråga på nu! :)

jättefin blogg! :)

2011-04-10 @ 13:42:30
URL: http://emeliealexandraa.blogg.se/
Postat av: joanna- att leva med Aspergers syndrom



Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg så passa på att gå in och kolla:)

Du hittar tävlingarna högst upp i vänsterspalten:)

Finns även en dagens bloggtävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika besökare/dag:)

http://www.domkallarmighannes.com/2011/04/helgens-blogg_10.html

2011-04-10 @ 21:52:22
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Louise

Allt bra med dig ? :)

2011-04-11 @ 00:11:26
URL: http://sepenteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0