Måndag (påsklov)

Måndag kväll då. Även påsklov!

Idag har jag haft en bra dag. Sov till kl 10.10. Gissa om jag var trött när jag vaknade? Jösses alltså, och inte vet jag varför. När jag vaknade så packade jag till sjukhuset. Käkade frukost och sen gjorde mig i ordning för att åka.
Jag var framme runt ett. Först så togs det prover och strax efter kom lymfteraputen och jag fick min massage. Himla skönt är det!
Man önskar man kunde få det oftare och längre.. Hehe! Men jag får ganska lång tid i alla fall.
I ca 45 minuter håller hon på.
Sen kom Pernilla. Vi tittade på TV och pratade. Mycket trevligt! Alltid kul med besök från henne. Idag skulle även kuratorn ha kommit men hon fick hinder så hon kommer imorgon om jag har tid. Jag ska ju duscha och även träffa sjukgymnasten.
Hoppas det är bra imorgon så jag kan träna. Det vart inget alls med henne förra veckan för jag sa ifrån. Det var så jobbigt med stumpen då. Tyvärr kan det nämligen vara en period nu då det vätskar. Usch! Ni anar inte hur mycket jag hatar att det är blött i stumpen. Men vad ska man göra? Jag kan ju inget annat göra än stå ut.
Annars har jag inte gjort något annat. Fått blod som tog slut nyss. Mitt blodvärde låg på 85 och det innebär en påse.
Nu måste det tråkiga desferalet gå i nästan 24 timmar. Sen har jag bara tittat på TV. Som Mamma byter bo och En unge i minuten.
Nu ska jag nog slå på en film. Finns inte så mycket annat att göra här.

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: joanna

Hej,



hoppar in å kikar på din blogg då å då. Vill så kunna säga nåt som får din dag å bli lite bättre men vad?!



Men en styrkekram kan jag ju skicka i alla fall :)

2011-04-19 @ 13:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0