Ledsen

Det vart ingen omläggning idag. Jag har för högt kalium värde. Tydligen var det farligt då man sövs men inte när man är vaken.
Det kändes lite surt. Okej, ganska mycket faktiskt. Såg fram emot denna omläggning just för att jag tycker stumpen börjar lukta. Det luktar inte gott alls! Åh!
Får hoppas att det blir omläggning imorrn och att värdet har gått ner såklart!
Det som jag stör mig mest på är att när sköterskan hade tagit upp det igår med läkaren så hade han inte sagt något om att göra något åt det. Tydligen hade han bara svarat "okej" när dom berättade om svaret.
VARFÖR kunde man inte göra något åt saken redan igår för?! Det är jag som får lida... Skit!!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej. Kan du ändra så man ser hela inlägget i rrs-flödet istället för bara början, är du snäll. Blir mer lättläst då :) Tack.

2011-04-07 @ 13:51:17
URL: http://syrholen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0