God natt!

Orkar inte skriva så mycket idag. Det är ganska jobbigt just nu. Har så ont och det är så obehagligt. Stumpen och jag kommer inte överens just nu.. Blä!
Annars har jag haft en bra dag. Smärtan kom givetvis nu på kvällen och den verkar inte vilja försvinna.. Man hade ju hellre velat haft ont på dagen och inte nu på kvällen när man snart ska sova.. Fast självklart vill man ju vara smärtfri!
Åh, vilket snurrigt inlägg. Jaja, nu har jag iallafall uppdaterat!

Ska dricka mitt te mamma har gjort och sen kika runt lite och förhoppningsvis kunna somna sen. Ska ju upp strax efter 10.00. Åker alltid tidgare till sjukhuset på måndagarna.


God natt med er mina söta bloggläsare! Hoppas ni har haft en toppen helg! Kram

OBS! Till er som undrar vad klippel trenaunay syndrom är för något. Skriv klippel trenaunay syndrom i menyn "sök i bloggen" då kommer det upp lite enkel fakta! (ett gammalt inlägg som jag skrev förut)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0