Mobil inlägg - god natt

Har precis tagit en insomningstablett och ska alldeles försöka sova. Har omläggning kl 9 imorrn och ärligt talat är jag lite nervös. Jag mådde verkligen Skit dåligt sist. Hade så ont! Hoppas det blir bättre idag. Idag på sjukhuset hade jag möte med kuratorn och Arbetsterapeuten från habiliteringen vi pratade om mål och hur det går gått med vissa grejer. Det gick väl okej mötet alltså. Sen har jag duschat. Vart tvungen att duscha på tid denna gång för det var någon som skulle ha den efter men det gick bra. Och efter duschen fick jag 2 påsar blod. Mitt blodvärde låg på 75. Det är väl det som har hänt idag på sjukhuset. Mamma och jörgen kom hit en sväng oxå. <3 love them! Det va nå film på kanal 4 som vi tittade på och jag pysslade lite. Visar upp mitt mästerverk någon annan gång. Har även lite annat pyssel som jag har gjort förut att visa också. Men nu avrundar jag mitt inlägg. Hoppas ni sover gott! Natti Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0