Min tråkiga lördag

Hejsan!
Jag har igentligen inget att skriva för inte ett skit har hänt faktiskt. Blev väckt av mamma runt halv tolv. Hon kom in med frukost och där ligger jag typ nyvaken med öronproppar i öronen. Haha! När jag tog ut dem så kändes det som om jag hade världens tunnlar i öronen!
Konstig känsla det där..
Vad har jag gjort idag då? INGET! Kollat på TV. Barnkanalen gick på.. Mycket skit på TV men iallafall. Sen har datorn gått på som vanligt :)
Kollat på lite filmer och avsnitt jag har på datorn. Som t.ex livet enligt rosa. Tycker den är bra!

Ska jag tala om min sjukdom och smärta så har jag knappt haft ont idag. Det har varit toppen verkligen! Det är så skönt när man inte har ont. Jaja. Nu ska jag snart ta smärtstillande! börjar tyvärr få ont.. Tråkigt när man pratar om att det har varit bra och så, nu får man ont. Jippi! Hoppas jag kan somna sen bara...



Hon som spelar Rosa!

(imorrn kommer nog ett litet svar på tal, eller vad de nu kallas)

Önskar er en god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0