God natt!

Anledningen till att jag inte bloggade igår var för att mitt HB låg på "botten" och jag var så trött. Hade bara 68 i hb. (blodvärde alltså)
Nu är jag iallafall hemma efter lite om och men. Skjutsen var sen och det berodde på att han var tvungen att ta sig in på sjukhuset via AKUTEN. Och det är en bit mellan det stället och avdelningen jag ligger på. Haha och så tog det ungefär 20 minuter för oss att ta oss ur sjukhuset. Va fan!
Hela stället är ju låst på kvällen och det är skit svårt. Hissen till entré plan (våning ett) gick inte att komma till om man inte hade kort.  Så där åkte vi upp och ner i hissen i väntan på att någon skulle komma vilket det tillslut gjorde. Sen sprang han i korridorerna med mig i båren (han var jäkligt stressad) Sprang till och med förbi dörren till akuten och jag säger: Jaha du hade bilen på stora entrén?
Han svarar: Nej akuten! (och fortsätter springa) Så jag sa till honom att han nyss sprang förbi dörrarna. Haha!
Det var faktiskt lite kul. Och bilen hade han ställt där ambulanserna kör in då det är akut till akuten alltså. Om ni förstår? Så jag fick se hur det såg ut där!
Jaja. För övrigt har jag haft en lång dag. Väntan på omläggning. Var nog på OP runt 14.00. Dom ringde mellan 10.00 - 11.00 och sa att jag kunde få komma då. Så jag gjorde mig iordning men sen fick jag inte komma. Surt! Så jag roade mig med att spela SUPER MARIO på datorn. Min syster har hjälpt mig att ladda hem det. Ni vet det nostalgika som man hade på NINTENDO för typ tusen år sen? Det är ganska kul faktiskt!
Till slut vart det omläggning och omläggningen gick bra. Det gick även hyffsat bra på uppvaket. Fick inte mycket smärtstillande alls och det är ju super!
Dock var ju omläggningen sen och jag kom sent tillbaka så tiden klockan 20.00 kunde jag inte ta hem. Det var ju bara att ändra om. Men det förstod ni kanske med tanke på det jag skrev högre upp (att jag äntligen är hemma). Men det var ju för några minuter sen. Hade inte precis kommit då jag skrev det. Äh! Vad snurrigt allt blev! Skit samma. Nu ska jag snart sova. Ska bara kika runt lite på nätet först tror jag. Eller om jag ska spela SUPER MARIO! God natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0