Ah JIPPI!

Klockan är strax efter halv 9 och jag har varit vaken ett bra tag. Det är söndag (en vilodag för dem flesta) och jag borde egentligen sova.. Men nej.. Syrrans hund kom och väckte mig. Första gången han väcker mig!
Han kom och hoppade upp med frambenen i min säng och gnodde runt med huvudet i sidan på mig och sen gick han. Vad skulle det vara bra för? Haha! Men måste medge att det var lite gulligt!

Det är första gången han gör så när jag sover men när han vill gosa (då man är vaken så gör han ofta så)



Här är en liten "del" av vårat charmtroll!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

åh vilken gullig hund!

2010-09-26 @ 21:59:38
URL: http://kattvingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0