Usch...

Vilken dag man har haft.  Jag har inte haft så värst ont och det har ju verkligen varit toppen! Men Ändå har jag känt mig konstig. Har sovit bort halva dagen om inte mer och inte haft lust till och göra någonting. Man kanske har såna dagar ibland? (för mig var det iallafall länge sen) Det kanske är mitt blodvärde som spökar..  Eller håller jag kanske på att bli deprimerad?
Jag vette sjutton.. Det visar väl sig? Antar jag?
Förutom att ha sovit bort hela dagen så kollade jag på Göta Kanal 3 Typ halv 7 på morgonen och kollade klart hela filmen. Ganska tråkig..
Sen har jag spelat lite dator spel, SUPER MARIO och Häst och Ponny "min första ponny".
Ganska seg lördag med andra ord. Inte för att mina lördagar brukar hända något.. Har ni haft en bra dag?

Nu ska jag fortsätta titta på JUNO som går på kanal 4. En fin film!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0