Recension

Twilight - Eclipse



Handling:

Tredje filmen i Twilight sagan.

En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?

Vad jag tycker:

Jag har faktiskt inte så mycket ont att säga om filmen. Är nämligen inte långt ifrån en Twilight älskare. Därimot finns det såklart några sämre scener i filmen (som det i stort sett alltid finns i filmer)
Det jag märkte med denna film än dom två tidigare är att denna är lite läskigare. Inte mycket men det är lika bra att påpeka det. (om någon yngre ska se) Det är inte många scener som är läskiga utan det finns några.



Den får betyg fem av fem.

Nu är det bara att vänta på uppföljaren: Breaking Dawn

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag har också sett den. Den äger! :)

2010-10-10 @ 16:39:42
URL: http://www.sagajessica.blogspot.com/
Postat av: Pilla

jag längtar tills nya filmen kommer:)

2010-10-10 @ 17:29:59
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: thesswester - inte som alla andra

alla dom är bra :)

2010-10-11 @ 08:59:23
URL: http://thesswester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0