Min onsdag!

Tänkte berätta om min onsdag. Sov väldigt illa på förmiddagen för vi har en katt som löper. Hon går runt och jamar. Så stoppade i öronproppar i öronen och det dämpade lite.
När jag väl somnade så sov jag en skit konstig dröm. Drömde att jag och min halvsyster Pernilla var hos våran farmor och hon hade gett oss ett varsit uppdrag med kinesiskt i. Jag skulle vara i en kinesisk skola och Pernilla skulle posta kinesiskt post. I drömmen när jag var i skolan kom en gammal sköterska som har varit på barnavdelningen (nämner inte namn) och han sa i drömmen att hans dotter gick där.
Sen vaknade jag av att mamma stod bredvid sängen med frukost. Haha!
Men det var bra att hon väckte mig. Johanna kom nämligen idag. Det var kul att träffa henne. Vi pysslade och pratade lite och fikade. (hähäh jag gjorde nog det mesta av jobbet) Men de gjorde inget för mig!
Hon fick även träffa på min mormor. Tror det var första gången för henne?
Jaja. När hon åkte så satt jag igång datorn. Spelade lite SUPER MARIO och kollade runt på nätet och tittade även på några avsnitt av Mysiteriet på Greveholm.. Hade ju inte setat vid datorn på ett tag kändes det som och den julkalendern är bra tycker jag.
Det har varit en bra dag idag. Jag har haft ont men den har inte setat i länge. Dom extra smärtmedicinerna har hjälpt direkt vilket har varit super skönt!
Nu ska jag bara kika runt snabbt på dom bloggar jag läser och sen försöka sova. (kommer nog ta en tid ändå, laddar hem en film och det går lite segare då. Men men) Tar nog en insomningstablett till hjälp sen när jag ska sova. Måste vakna tidigt för att få hjälp av mamma innnan hon åker med Sanna till skolan och sen vidare till jobbet. Men sen när dom har åkt så kan jag somna om igen en stund. Toppen!
Men får inte sova hur länge som helst. Måste packa om allt till sjukhuset. Katten kissade i min väska som jag brukar ha dit.. Typiskt katter att markera överallt när dom löper! Usch!

God natt!



Min och Johannas strut vi gjorde tillsammans. Det är tyll runt om högst upp (syns lite dåligt) Och det "randiga" är en text. Det är julpyssel. Strutar man kan hänga i granen och fylla med godis. Den vart rätt fin faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0