Jösses!

Usch nu har jag inte skrivit på skit länge. Har inte haft tillgång till dator. Var nämligen dum och glömde min datorsladd på sjukhuset. Toppen va? Nej inte ett dugg.  
Just nu ligger jag bara i sängen och dricker varm choklad som syrran har fixat i ordning. kakao och socker! :)
Min älskade lilla syster yster! 
Jaja. Vad har hän dom dagarna jag inte har bloggat? på fredagen hade jag omläggning som vanligt. Det var en tidig omläggning. Och det vart bra resultat . Men hade ont. Så fick en del smärtstillande och sen somnade jag och har nästan sovit hela fredagen. Stackars mamma som skulle komma. Jag har ju en egen ytterdörr och så hade hon skickat sms och bett mig säga till sköterskan att öppna ytterdörren (som alltid är låst) Men jag sov ju så smset hörde inte jag. Sen hade hon även knackat på mitt fönster men samma sak där. Hörde inte det. Men sen vaknade jag och kollade mobilen. Hon hade stått utanför i ca en kvart. Så det var inte så lång tid men ändå. Haha! 
Igår har jag inte gjort så mycket. Har haft ganska ont. Skulle ha haft en pluggdag igår. Ligger efter i matten med tanke på att jag fick den nya boken. Men den är lite lättare så jag kommer nog ikapp. Tror inte klassen har kommit så långt ändå. Ska försöka plugga senare idag. Men är så trött just nu. vaknade så tidigt för hade så ont. Men det har börjat gett sig nu. funderar på och dricka upp chokladen och sen sova en stund eller om jag ska kolla på film. Lånade hem filmen Farsan och Remember me från sjukhuset. 
svårt att sova kanske det bli eftersom syrran har killen här just nu. dom är så söta ihop! :)
Min vackra lillasyster! <3

Kommentarer
Postat av: Beatrice Reimertz

Åh tack så jätte mycket ♥ Det värmer otroligt mycket :')

2010-10-17 @ 15:16:42
URL: http://bissy.blogg.se/
Postat av: Pilla

åh va fin bild det va på sanna:) du,kunde jag komma i morgon? puss och kram

2010-10-17 @ 15:29:51
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: sara

fin blogg. :)

2010-10-19 @ 08:19:05
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0