God natt!

Usch har ont i skinkan och så ont i huvudet. Inte alls kul  Men ska väl vänta till runt 23.00 så sen kan jag ta mina mediciner. Lite tidigare men ändå.
Har haft en toppen dag annars. Har inte haft ont knappt och så har jag haft Johanna på besök. Super kul!
Vi gjorde ingenting utan pratade bara en massa men det var mysigt ändå. Fick ett fint mobil smycke av henne från Mallorca!
Sen när hon åkte så pluggade jag matte. Mer har inte hänt idag. Skönt nu när man har rätt mattebok och äntligen kan försöka fokusera på matten att göra den mer. Den är dessutom mycket enklare att förstå.
Jag har i och för sig en matte bok som bara klarar G i betyg och ingen fortsättning på B- C- (osv) kurserna. Men det hade jag inte tänkt mig heller för jag fick precis godkänt i 9an och det räcker för mig att bli godkänd.



Kanske inte syns så mycket men det är Hello Kitty på. Hon har typ ett likadant fast med en delfin på. Jätte fina!
Tack Johanna!


Kommentarer
Postat av: Pilla

åh va söt:)

2010-10-14 @ 13:15:07
URL: http://zpernillaz.blogg.se/
Postat av: rebecca björklund

svar : Ja, jag förstår vad du menar. jag trodde länge att hon var i uppsala på lasarettet och kan fortfarande inbilla mig det. fast jag vet sanningen så väl. är kanske något slags skydd mot sig själv, vad vet jag.

2010-10-14 @ 20:23:54
URL: http://repair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0