Arg!

Arg arg arg!
Jag har alltid haft en 80 som en gräns då det handlar om blodvärdet. Var det över 80 så behöver jag inget. Men var det under så behövde jag blod.
Men nu har dom sänkt gränsen till 70 istället. Vill dom att man ska vara halvdöd eller?
Jag förstår inte varför dom har sänkt. Jag menar, det är inte mycket att ha mellan 70 och 80. Som igår, då hade jag 78 i blodvärde och det är inte mycket. Blev skit förvånad då jag inte fick blod.
Tror inte dom på OP gillade att jag hade så lågt. Fick blod nämligen idag. Hoppas någon kommer klaga på det från OP om inte mamma och jag hinner före. Mamma tyckte nämligen också att det var väldigt konstigt.
Och eftersom jag har fått blod så har jag nu desferal och fick inte åka hem idag. Måste vara här till imorgon kväll. Känner mig jävligt ensam. Hör bara mig själv och TVn.
Istället för att vara hemma med familjen en fredag och så, så ligger jag här. TOPPEN!

Hade jag fått blod igår så hade jag varit hemma nu.... Blä!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0