Omläggningsdag

Nu är omläggningen över. (okej för ett bra tag sen) Fick tid till OP klockan 10.00. Så Tills dess fick jag kämpa med smärtan typ. Inte kul. Men det var skönt att få sova sen (i narkos). Typ bara lämna allt för en stund.
Fast den "stunden" känns väldigt fort måste jag säga. Det känns som man somnar och sen vaknar upp direkt igen.
När jag vaknade så hade jag självklart ont igen. Det höll i sig ett bra tag.
Det var inte stig som la om denna gång utan det var Akilles. Resultatet vart väl okej. Fick höra att det hade blödigt typ 300ml. Inte bra!
Sen om det är mycket eller lite från min stump kan jag inte avgöra. För det har jag ingen aning om faktiskt.
Jaja nog pratat om det trevliga ämnet blod. När jag inte har gråtit av smärta så har jag sovit hela dagen typ. Har varit super trött. Blir trött av medicinerna och dessutom sov jag väldigt dåligt inatt. Som ni kanske märkte med mitt tidiga morgon inlägg. Var vaken innan jag skrev det också.
Nu ska jag avrunda detta inlägg och fortsätta se på IDOL. Trevligt program med hade ju varit trrevligare om man hade varit fler. Är ensam och tittar här på sjukan.
Funderar på och öppna min energy drink som har stått hela veckan här på bordet. Ljummen och fin. Mumma! Haha nej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0