Goder morgon!

God morgon, god morgon
hör fåglar sjunga glatt:
God morgon, god morgon i kör!

Eller kanske inte.. Men god morgon på er iallafall. Jag har varit vaken sen klockan sju. Vaknade och hade ont.
Men nu är jag smärtfri

Toppen! Men känner mig dock lite smått seg. Somnade skit sent. Kollade på The Osbournes på MTV i natt. Ozzy är ju hel knäpp. Minns att dom pratade om hundar och han sa att om hon köper hundar så skjuter han dem. Jag menar hallå vem säger så?
Inte nog med det så gick han förbi en massa foton på hundarna som hängde på väggen. Och då hade han format handen som en pistol och gick förbi och "pekade" och sa PANG till varenda bild.
Sorry alla Ozzy fans men jag tycker han är sjuk i huvudet!

Nu ska jag titta på I TAKET LYSER STJÄRNORNA och kanske slumra till en stund sen. Har precis ätit frukost.

Hoppas ni har en trevlig morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0