Söndag..

Idag är det en sådan dag när man inte orkar göra någonting. Är verkligen super trött och har det jobbigt med stumpen. Känns inte bra längre och det är nästan så man önskar att man kunde få omläggning nu. men näpp - på tisdag är det omläggning. Imorgon åker man in till sjukan.

Usch orkar inte vara rädd.. Men det är svårt att inte vara det heller. Men man är ju rädd att något ska hända med stumpen. Och händer det inget så har man oroat sig och varit rädd i onödan att man blir arg på sig själv.. Det är typiskt mig! ^^

Snurrigt inlägg blev det kanske nu men men. Nu ska jag dricka cola från LIDL! Cola som cola ;) sen vet jag inte vad jag ska göra...

Kommentarer
Postat av: zita

Håller med och jag har massa plugg -.-

2010-05-09 @ 17:57:54
URL: http://zoul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0