Ont..

Vet inte om jag kommer blogga något mer idag. Mår inte så jätte bra just nu. Har ont och det går knappt över. Var smärtfri en stund nu på eftermiddagen men nu har det kommit tillbaka. Orkar inte tänka på bloggen då. Men det förstår ni nog. Sorry att bloggen är ganska tråkig. Men men.

En rolig grej kan jag berätta om som jag tror jag har glömt berätta. Vi väntar tillökning i familjen! Katten ska få ungar! :) Det ska bli skoj! Jag har inte sett hur hon ser ut för hon bor inte hemma just nu men jag har hört att hon är tjock. Hoppas det är dags snart! <3



Snart blir hon mamma!





Två bilder då hon var liten.

Vår prinsessa! <3

Kommentarer
Postat av: jaana

<3

2010-05-08 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0