Onsdag!

God kväll!
Haft en bra dag mina vänner? Jag har haft det jätte bra idag. Typ sov fram tills Johanna kom på besök. Sen har vi Käkat glass, pratat och busat med min systers hund. Det har varit super kul! :) Hunden är så busig dessutom och det är rena glädjen då han får komma upp i min säng vilket han inte annars brukar få göra. Bita på nallar är den absoluta favoriten. Filmade även honom lite men tror inte jag lägger upp klippet. Han började nämligen att små j***a med en nalle som han får bita på från mig.

Sen har det varit bra med stumpen idag också. Har inte haft ont och inget obehag så det har varit en toppen dag! Nyligen åkte johanna hem så jag får väl fundera på vad jag ska roa mig med. En film kanske. Sen senare blir det nog Andra Avenyn. Eller "nog", det BLIR andra avenyn! Älskar det programmet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0