Omläggningsdag

Nu är det helg! Wohoo!
Idag hade jag omläggning. Det var Adam som la om. När han gör det så bli det okej. Inte fullt bra som jag vill ha det men men.
Sen annars har jag bara sovit idag typ efter omläggningen. Blir väldigt trött av narkosen och sen all smärtstillande dom pumpar i en på uppvaket för att man har så ont. Man bli typ "hög"! Haha nej då.

Idag vart det ingen blod efter som det vart i tisdags av någon konstig anledning och är glad att jag inte fick något iddag. Så jag åkte hem nu på kvällen. Är hemma alltså :)
Min taxi chaffis (åker ioch för sig med fler) men han som körde mig idag skulle gå i pension. En super bra gubbe. Kallar man dom det? :) Hihi! Mamma gav honom en vinflaska som present. Han berättade att han såg fram emot pensionen och jag var hans sista körning. Kul! :)

Nu hemma har jag inte gjort så mycket. Är ganska trött. JAg har bara tittat på tv, ätit äggsmörgåsar med majonäs och räkor. (så gott) Va länge sen jag åt det. Sen har jag läst. Läser boken; Maskrosungen. En mycket bra bok.

Nu ska jag kolla runt på andra bloggar och sen kanske äta nå mer. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0