Mobil blogg

Hejsan bloggen! Bloggen och bloggen, hej på er kanske det heter. Är på sjukhuset nu. Har varit här sen kvart över tre på ett ungefär. Direkt då jag kom hit så togs det prover. Mitt hb var inte så bra så nu får jag blod. Två påsar. Andra påsen går just nu. Nu ikväll har jag tvättat mig i sängen istället för duschen. Det går verkligen inte längre på måndagar. Det känns ingen bra. Man har ondare och så. Vet inte om det är värmens fel. Tyvärr trivs ju bakterierna i värme och stumpen känns blöt och luktar illa. Blä! Det vart så klart tjurigheter innan dom gick med på att det skulle sängtvättas men det får jag ta. Och nu har dom bestämt att man ska ta upp det med någon läkare. Men dom fattar ju ingenting och dom kan inte tvinga mig. Ska dom bära in mig i duschen? Dom ska vara glada att jag tvättar mig över huvudtaget på måndagar. Jaja. Nu ska jag titta på norska hollywood fruar och sen måla.. Hihi! Min milkshake är slut som en gullig barnsköterska gjorde. Jag fick förresten en tshirt med mattias från emd autograf. Visar den en annan dag. Tror inte jag kan få igång datorn här. Finns inget uttag till laddaren och av någon konstig anledning får man inte ha skarvsladd på sjukan? Jaja. Hade bra! (Sorry att all text sitter ihop men det blir så från mobil bloggningen, hoppas ni kan läsa ändå) Kram

Kommentarer
Postat av: muffins

å milkshake :P va gott, tänk att man kan få det på sjukan. de borde du fråga efter varje gång hihi

så de finns personal som inte bara bråkar med dig? har du nån favvo?

kram <3

2010-05-24 @ 22:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0