Min dag..

Idag har jag haft omläggning. Det vart sent vilket är jobbigt. Men jag slappade och sov fram tills dess. Förutom några gånger då man vaknade då. Men sen var det bara att somna om igen. Det har ju varit svalt ute inatt och idag så då har jag mått bättre och även kunnat sovit jätte bra inatt. :) (mer sånna dagar tack)!
Haha det vill inte dom flesta tror jag? ;) Dom vill nog ha sol och varmt.

Undra hur min pappa har det? Han är nere i Phillipinerna. Där måste det vara varmt!

Jaja halv 2 fick jag omläggning. Det var A1 (finns två som börjar på "a" så det får bli 1 och 2) som la om. Han börkar lära sig hur jag vill ha det även om det inte är det bästa än. Men det kommer väl. Har ju laggt om hos dem i ca 2 år nu. ÄNTLIGEN LÄR HAN SIG! :D Haha! 2 år senare liksom...
Efter omläggningen har jag bara sovit och nu är jag hemma. :) Kollar just nu på Euro vision song contest kvalen. Inga bra låtar men ändå.. Skönt att vara hemma. Har inte ont heller och det är ju skönt :)

Nu ska jag kika runt på nätet innan batteriet dör. Hade bra!



Lite av tshirten som jag fick igår. Har somsagt ingen kamera och det var svårt att ta kort på tshirten men man ser ju. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0