Hemma nu!

Ligger i sängen och fryser. Konstigt nog. Jag är alltid den som svettas. Hmm. I och för sig åt jag glass ganska nyligen men det påverkar väl inte en så mycket? Aldrig gjort det förut nämligen. Vart vaniljglass med kola sås och strössel. (extra mycket kolasås) Fy fabian va gott! Skulle jag få stoppa tuben och hälla direkt i mun så hade jag faktist gjort det. Kanske inte allt på en gång men kolasås är så himla gott!

Idag är det tisdag förssten och det var omläggning. fick komma till OP vid tvåtiden. Allting gick bra som tur var. :)
Jag vart ganska länge på uppvaket för jag hade väldigt ont efter. Haaha vette sjutton var det var jag fick då jag hade ont för varenda gång hon sprutade in något i porten så somnade jag. hm?
Pga att jag var länge på uppvaket så fick jag ingen chans till att vila på rummet det var bara och packa till hem resan. Men låg sen bara och tittade på MTV. Det vart Room Raiders och The X effect. The X effect förstår jag mig inte på riktigt. Det ska vara meningen att paren ska smyga på sina X partnes och att Xen inte ska veta om det men jag tror mycket är TV

Var hemma vid 21.00. Sen har jag inte gjort så  mycket än att ätit glass som jag har pratat om ;) Är jätte hungrig så  jag måste stoppa någonting i mig. Är skit sugen på kycklingsallad. HAr varit det i flera dagar. Åt det igår men jag har fått nå jäkla "kärlek" till den maten! Det är efter den gången jag åt kyckligsallad på valborg från en pizzeria. Hahah! Ja det blir det iallafall inte ikväll. Någonting annat ska jag väl äta.
Sen måste jag försöka somna tidigt. Släcka om ca en timme ungefär. Kanske lite efter. Imorgon kommer nämligen sjukgymnasten och vi ska träna lite. Ser faktist inte fram emot den men det är väl bara och ta sig igenom programmet och vila sen tills min Johanna kommer! <3

Önskar er en god natt nu! Det blir nog ingen mer inlägg idag



Marie Picassos autograf som jag fick från en på sjukhuset igår. Jag tycker det är kul med autografer trots att det igentligen bara är deras namn på ett papper :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0