God natt!

Snart är söndagen och även morsdagen slut. Hoppas ni har haft en trevlig helg och dag! Jag har haft det bra idag förutom att jag har haft ganska ont på eftermiddagen. Men det löste sig med extra smärtstillande. Tur att det finns för annars vet jag inte va jag skulle ta mig till.
Idag har inte så mycket hänt. Har bara varit hemma. Mamma hade bakat tårta som vi fikade med idag. Gott gott!
Sen har jag kollat på film idag. Tittade på Hannah Montana The Movie och nu har jag precis kollat klart på I know who killed me.

Ska nu käka lite för vart hungrig och sen ska jag väl göra mig iordning för att sova. Ska till sjukhuset igen imorgon.

God natt med er!



3/4 Av tårtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0