God natt!

Dagen börjar närma sig mot sitt slut. Är på sjukhuset och hoppas jag kan sova inatt. Ska försöka med det snart. Sitter just nu och dricker varmbuljong och äter smörgås.
Ska fasta sen klockan tolv. Omläggning imorgon halv nio. Hoppas det blir bra då för blir det de, så ska jag på marknad på eftermiddagen :)
Jörgen är snäll och kör hit min permo. Han ska ha den på något släp (som han annars brukar köra skotern på) om jag förstod det rätt. Verkligen super snällt men de kommer se roligt ut :P

Idag har jag tränat med sjukgymnasten. Hon kom hem strax efter klockan ett. Tjatar om att jag ska sitta på sängkanten men vill inte det då det inte känns bra. Förstår att hon vill mig väl men det blir tjatigt när hon håller på...
Kvart i tre åkte  jag till sjukhuset. Tog prov och kollade mitt blodvärde och gissa! Det låg bra! :D 98 låg det på så inget blod behövdes! Wihi! Hoppas jag inte får det imorrn bara nu när jag har bestämt att hitta på något roligt..

Sen var det meningen att Pilla skulle komma idag men hon skulle komma senare och då gick det inte för mig eftersom jag måste duscha. Dom vill inte att jag duschar för sent så Pilla ska jag träffa nästa vecka. Kanske kan pappa också komma då?
mamma var hit en sväng nu på kvällen. Annrs har jag varit ensam. Kollat på eurovision song contest. Haha gick ju inge bra för sverige må jag säga. Men det förstod man nästan. Låten är inge bra men det hade ju varit kul om vi hade gått vidare så man kan sitta och heja på sitt land på lördag. Nu känns det ju inte lika stor mening att se det. Kolla på en massa andra länder som tävlar.. Jaja..
Ska fortsätta käka min smörgås. Hade bra och god natt med er! Puss

Kommentarer
Postat av: matte

anna äger

2010-05-28 @ 00:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0