God natt!

Ska nog snart sova. Sen imorrn bär det av tillsjukhuset igen. Ska bli skönt att åka dit denna gång för det känns ingen bra i stumpen. Vet inte varför det känns bra. Det förändrar ju inget i stumpen men det kanske är för att man känner sig säkrare där och man känner ju att hjälpen kommer ju fortare om man är på plats ifall något skulle ske.

Hoppas jag kan sova bra inatt. Annars får jag ta insomningstablett. Inte för att den hjälper så bra längre men men. Ska även ta mina mediciner som jag tar regelbundet snart. DÅ kanske smärtan går över sen. Men det obehagliga får man försöka stå ut med. Det är tur mamma är kunnig ifall något skulle ske.  Vad vore man inte utan sin mamma?

Nu ikväll har jag ätit kebabtallrik. Det vart inte alls mycket. Mår ju tyvärr illa ganska lätt nu för tiden och jag vet inte varför. Men det har blivit bättre :)

Jaja gof natt med er! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0