God natt!

Oj oj. Har precis ätit kycklingsallad från pizzerian och nu känner man sig sådär konstig imagen igen som jag nu har gjort i en vecka. Det har blivit bättre men inte helt bra - än.
Känns som om magsäcken är en stor ballong och man mår illa. Ofta kommer det efter att jag har ätit så jag äter ju inte mycket just nu.

Jaja. Fredagen är snart slut och det innebär helg! Ska bli super skönt och bara få sova! (i och för sig sover jag mycket annars också men nu när det är helg känns det mer tillåtet på något vis)

Idag har jag haft omläggning. Den gick ju som den gick. Vart inte så bra men men. För försöka klara mig tills tisdag ändå. Har inget val. Men det ska nog gå bra. Annars har jag inte gjort något mer än omläggningen idag. Sov hela dagen för var super trött efter narkosen och smärtmedicinerna som jag fick på uppvaket. Men sov inte så värst bra. Det var ljust, varmt och så hade jag dörren öppen till mitt rum på sjukhuset (för det vart liite korsdrag då) Men då fick man ju höra allt ljud istället och det var någon unge som lät.

Hemma har jag endast bara kollat på tv. Vart slutet på Talang och sen Mordern Family. Tråkigt att det gick vidare sångerskor igen till finalen i talang. Visst det är ju en talang och sjunga men det blir så mycket sång tycker jag. VAd tycker ni? Jag tycker det skulle vara roligare med lite varitaion och vad jag vet så är det bara folk som sjunger som fortsatt hittills till finalen? (fast det är ju semifinaler kvar, hoppas på något annat också)

Jaja. Nu ska jag göra mig iordning för att sova. Ska bli skönt och släcka och bara vara. Sen sova länge imorrn. God natt mina läsare! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0