God natt!

Önskar er en god natt! Ska snart sova här. Imorrn bär det av till sjukhuset igen. Blä! men hej här kommer jag typ för 1000e ggn dit. Känns det som. Har i och för sig inte så stort val tror jag.

Måste sova tidigt för att jag ska orka gå igenom ansökan för merkostnader eller vad det nu va med mamma. Vi måste kolla igenom vad som kostar extra för mig pga min sjukdom o så. Skulle ha gått igenom det idag med henne men jag glömde totalt bort det.
jag har kommit på vad jag ska skriva om i svenskan. Ska skriva och argumentera om den usla handikappanpassningen som finns.
Nu ska jag bara hitta lite bra sidor på nätet och se om det finns någon nyhet om det och läsa lite om själva ämnet och sen ska jag väl förhoppningsvis få ihop någon text. :S Känns skrämmande för det var svårt.

Jaja... Hoppas jag kan somna snart då. Det molar i skinkan och jag har fortfarande ont i magen till och från. Blä.. God natt!

Kommentarer
Postat av: Johannah

Om du behöver hjälp så är det bara att säga till, hjälper gärna till! :)

2010-05-20 @ 12:22:02
URL: http://jjohannah.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0