Fredag och marknad

Sweet home alabama! Woho! Nej då.. Men skönt att vara hemma igen :) Höll på och få riktigt ont i magen ett tag för trodde jag hade glömt modemet på sjukhuset. Började fundera på hur jag ska klara mig då. Heh!
Idag har man haft omläggning som vanligt. Fick tid halv 9 och omläggningen blev jätte bra. Dock så hade jag ont efteråt och dom på uppvaket hade hört att jag skulle ut på eftermiddankvällen så hon ville igentligen inte ge mig så mycket smärtstillande för att man blir så trött av det men vadå? Hellre trött och smärtfri än pigg och har skit ont. Så där låg jag och gnydde med min smärta typ. (iaf vad jag minns, var väldigt trött av narkosen också)

På eftermiddagen köre Jörgen min permo till sjukhuset för att jag kunde få gå på marknad som är på Rocklunda. Så himla snällt av han för det måste ju ha varit ett jobb med att få hit den och jag har inte förklarat till honom hur glad jag är att han ville ställa upp. Ska säga det till han! För det är verkligen inte ofta jag gör något roligt och inte just nu med tanke på att jag inte har rullis som passar mer än permon. Permon kommer ju inte upp i lägenheten som vi har. Finns tyvärr ingen hiss men vi ska ansöka om trapphiss.

Jaja. Senare på eftermiddagen åkte jag till marknaden med Carro :) Super kul att se henne! Vi var även där med mamma, Jörgen, Sanna, (valpen) och Josephine. Det enda jag köpte var ett par örhängen.
Hittade inget annat. Köpte även brända mandlar, godis remmar och mat. Jag vet inte varför det är så men när det är marknad går jag alltid runt och äter. Haha! Vi hade även väldigt tur med vädret. Det började regna då jag skulle åka tillbaka. Åkte först till sjukhuset där jag hade alla mina grejer och packade och sen åkte jag hem där ifrån i liggläge och Jörgen tog permon på samma vis hem igen.
Och nu är jag hemma. skönt för jag känner mig ganska seg och lite hungrig just nu (trots att jag har ätit en del på marknaden) Ska ta upp dem remmar jag har kvar och knapra på och sen ska jag väl äta något annat.



Mina örhängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0