Förstår inte riktigt..?

En sak måste jag ta upp.
Det är inget intressant men jag förstår inte riktigt grejen med det. Kanske finns det någon som kan förklara. Okej nu ska jag komma till saken:
Ofta när jag kollar runt på dom större bloggarna och deras kommentarer dom har fått så läser man ofta: "Ja! Första kommentaren" eller typ "första kommentaren woho!" och sen lite längre ner kan man se en kommentar från samma person igen där det kan stå nå liknande med: "nu kan jag skriva det jag igentligen ville skriva. Var rädd att någon skulle hinna skriva före mig annars".
Det jag undrar är: Vad är det som är så viktigt med att vara först med att skriva. Alltså skriva den första kommentaren? Jag menar alla får ju skriva. Vilken ordning spelar väl ingen roll? Finns det någon som förstår?

Kommentarer
Postat av: G

Har du inte märkt hur många som har skitråkiga tävlingar oxå...

2010-05-23 @ 21:00:33
URL: http://gurudas.se/blogg
Postat av: matte b

man vill väl bli sedd av den som skriver ;)

2010-05-23 @ 22:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0