Tisdag

Idag är det tisdag. Fast tisdagen börjar lida mot sitt slut. Idag har jag haft omläggning. Allt gick jätte bra! :) Dock var det en seg väntan för jag fick tid till OP klockan två. Men innan det så hade jag lymfmassage och tandbehandling. Fick även "Modeller" på mina tänder. Över och under käken. Ganska häftigt. Kan visa någon gång.

Nu är jag i allafall hemma. Mår sådär. Begravning för min syster imorgon och det börjar bli ganska jobbigt nu. Får se hur min natt blir. :/
Har inte så mycket mer och skriva. Ska kolla runt lite på nätet, käka lite och sen skriva ett brev till Jenny. Jag vet att hon inte kan läsa det men det känns ändå bra på något vis. Det ska få ligga med i kistan sen.. Usch det är hemskt! Jag lever i en mardröm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0