Svar



Det var någon som undrade vad jag menade med omläggning. Jag tänkte förklara för er en gång till.
(kan ju finnas någon ny som inte riktigt vet än)
Jag är amputerad i ena benet från knät. Gjorde det som 13 åring och efter min amputation har inte mina sår på det benet läkt. Det är otroligt svårläkt och det beror på lite olika saker. Dels så är det benet så otroligt svullet, huden är väldigt skör på det benet, min cirkulation är inte så bra os.v.. Det är därför jag gör omläggningar 2 ggr/vecka. För att hålla såren rena och så. Det är inte små sår jag pratar om utan dom är väldigt stora.

Hoppas det vart svar på frågan! Tveka inte och fråga om det är något ni vill veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0