Söndag!

Äntligen kan man sitta vid datorn igen! :) Internet tog slut igår. Använder comviq surf och då får man fylla på vart efter. Tycker inte om comviq surf för internet funkar aldrig i den tiden man köper. Som t.ex om man köper för en månad så håller den inte i en månad. Skumt men sant!
Kanske är jag som inte rikigt har fattat hur det fungerar? Kan inte någon förklara i såfall? :P

Jaja. Idag är det söndag. Blir inte och göra så mycket. Bara ta det lungt och glo framför datorn. Är sugen på kladdkaka. Mamma kanske kan baka? Hon gjorde en igår så jag tror i och för sig att hon inte bakar idag igen. Haha bakar man något här hemma så finns det inte kvar så länge. Möjligtvis någon dag om man har tur. Jag är nämligen alltid sugen på bakelser i stort sett! :D
Speciellt mammas <3 Hon bakar himla bra!

Jaja fick muffins nu från frysen. Dom ska väl tina lite och sen ska jag käka upp resten. Måste passa på medans jag får alla! Syster yster är nämligen inte hemma! Hähä! Hörs sen!

Lägger in två bilder från när jag kollade på melodifestivalen igår!
Med kissen




Kommentarer
Postat av: Tageelina

Excellent site.

2012-01-26 @ 12:29:30
URL: http://tageelina.bloghandler.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0