Sjukhuset

Ligger och tråkar i mitt andra "hem", nämligen sjukhuset. Nej då det är inte mitt andra hem fast det ibalnd kan kännas som det. Det är ganska tråkigt och vara här. Har inte mycket och göra alls just nu. Vi har tagit prover och så. Hoppas dom ligger bra. Fick ju inte blod sist så det kan hända att man får det idag om man har otur. Men hoppas inte!
Har precis kollat på Hannah Montana som går på barnkanalen. Jag tycker det är ganska bra faktist. :)
Vid sju tiden ska jag duscha så man är klar lagom tills Familjen Annorlunda börjar. Och efter det kommer ju Svenska Hollywoodfruar. NY SÄSONG! :) Wuhu!! Det måste man helt klart se! Gillar både programmen.

Jaja nu ska jag vänta på mammi som kommer snart. Hade gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0