Sjukhuset igen då

JA!! Nu funkar internet igen! (Har bråkat en kvart med det)
Nu är man på sjukhuset igen. Kom hit vid 2 tiden. Igentligen brukar jag vara här vid fyra men det fanns ingen buss som kunde skjutsa mig då så jag fick åka tidigare. Tråkigt men sant. Hehe!
Prover har tagits. Hoppas allt ser bra ut och att jag slipper blod. Fick ju det sist så det brukar oftast vara bra sen. Alltså oftast så får jag blod en gång i veckan men ibland blir det två gånger.

Hemma har jag inte gjort så mycket idag. Sov väldigt länge som vanligt. Men var ju uppe ganksa länge inatt dessutom. Spelade ju datrspel! :P

Usch ibland är jag bra trött på sjukvården. Speciellt läkarna. Dom säger att alla mediciner ska finnas på recept då man blir utskriven men det gjorde dom inte. Sen säger dom hela tiden att dom ska skriva ut dem på recept men det görs aldrig. Nu är det inte mediciner jag tar hela tiden utan det är såna jag tar vid behov men ändå. Jag är glad att jag har några hemma ifall jag absolut behöver för dom verkar ju aldrig skriva ut. Nu har jag fått säga till igen om det idag. Har pratat med läkaren och nu sa hon att hon skulle skriva ut. Hoppas hon gör det också.
Det är typ "mycket snack men liten verkstad" eller vad man nu brukar säga? (kanske vart fel nu men ni förstår nog)

Jaja. Kollar just nu på kanal fyra. Ska snart byta till Americas next top model. (som jag tror kommer om det inte är slut)  Tror även kuratorerna skulle komma igen. Är inte så sugen på och träffa dem just nu men hoppas det går fort.

Hörs sen! Hade bra sålänge!

Kommentarer
Postat av: Lena Bäck

Jag håller verkligen med om "mycket snack och liten verkstad"!(ja, det heter så)

Man får verkligen tjata på läkare nuförtiden.

Inte kul.

2010-03-06 @ 00:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0