Sista inlägget för idag

Blir nog sista inlägget för idag. Känner mig inte riktigt pigg alls just nu. Har ont i huvudet och känner mig seg. Dricker ganska mycket vatten nu dessutom för känner mig otroligt törstig. Varför vet jag inte alls.
Ikväll har jag inte gjort så mycket. Spelat dataspel - det där jag fått låna av Johanna. Det var himla kul och spela tills jag tröck fel. :(
Hade kommit ganska långt i spelet och sen skulle jag spara. Men jag tröck på "ladda" spel och laddade upp mitt gamla spel. Suck så nu måste jag börja om från början. Alltså det jag har spelat idag. Inte kul alls. Men jag läste inte rikigt utan tröck bara så jag har mig själv och skylla. :P

Jaja. Ska nog läsa en stund nu och fortsätta pimpla i mig vatten.
Jag lyssnade på Sanna och Jörgen tidigare ikväll och deras snabba konversation.
Sanna hade precis duschat och jag tror Jörgen skulle in efter.

Jörgen: Det ligger en massa handukar här! Vilka är använda?
Sanna: Dom som är blöta!
Jag: Haha!!

Det lät faktist himla kul! :P Jaja.. Önskar er en god natt nu för jag kommer troligtvis inte skriva mer idag. Skriver nog mer imorrn! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Asg

2010-03-07 @ 21:22:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0