Rädd

Usch det här är ingen roligt alls.. Känns inte alls bra i stumpen. Har ont och det känns som om det blöder. Det gör mig så rädd och orolig. Speciellt till natten då man ska försöka sova. Rädslan hindrar ju det en hel del verkligen.
Jag får bara upp en hemsk tanke om att tänk om det skulle börja blöda då jag ligge och sover? Jag skulle ju inte känna av det då. Lite hemskare blir det då man är hemma för ingen kollar ju till en på natten då.
Det gör dom ju på sjukhuset. Men en liten plan har jag. Jag har tagit Stesolid som dämpar oron lite och man känner sig lite lugnare. Sen ska jag se på en film som får mig att tänka på annat.
Blir och kolla på Patrik 1,5 eller bröllopsfotografen. Patrik 1,5 har jag redan sett en gång men den går och se igen. :)

Önskar i alla fall er en god natt mina trogna läsare! Puss på er! :)



Jag slänger in en bild som jag redigerade via photofunia. Det finns mycket olika man kan välja mellan och nu valde jag att stoppa in en bild med edward. Tycker den är fin fast mitt huvud är lite stort :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0