Paranormal Activity



Handling:

Ett ungt par misstänker att deras hus är hemsökt och för att skaffa bevis installerar de övervakningskameror som ska spela in vad som egentligen händer när de sover.

Vad jag tycker:

Jag tycker filmen var ganska bra. Men jag trodde den skulle vara läskigare så det vart jag lite besviken på. Filmen är en låg budget film och det är himla bra och coolt gjort!
Även fast den inte var så läskig så skulle jag inte rekomendera dom som tror på spöken, andar och demoner att se denna om man inte tycker sånt är coolt. Om ni förstår vad jag menar?


Den får tre hjärtan av fem. Den kunde ha fått en fyra om den hade varit läskigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0