Onsdag

God kväll!

har ni haft en bra dag? Min har varit helt okej. Sov länge idag vilket var skönt. Haha ni skulle ha hört vid lunch här hemma. Jag vaknade till och mamma kom in.
- Ska du börja vakna nu Saara?
- Va? Nääe! (utan att ha kollat vid klockan)
- Klockan är tio över tolv!

Haha det kändes som om den var typ nio eller tio. Haha!
Jaja har haft Johanna här idag. Första gången hemma hos mig. Skoj skoj!
Vi spelade dator spel som hon tog med och så har vi pratat en del os.v Mycket trevligt!

Nu är jag ensam och gör inte mycket. Äntligen kommer andra avenyn ikväll. Det har ju vart så mycket OS så andra avenyn har inte visats på två veckor tror jag.
Så jag väntar på att det ska börja.

Jag har även återställt bloggen så jag hoppas ni ser profilbild och kan kommentera nu ni som har haft problem)
Försöker göra allt för er läsare så att det ska bli så bra som möjligt även för er! :)
Just nu ser den väldigt tråkig ut men deet får vara sålänge. Finns en snäll människa som har erbjudit sig att försöka hjälpa. Vet inte om jag får nämna namn för dig men du vet vem du är! Tack!

Jaja. Nu ska jag kika runt här på nätet och vänta på att AA ska börja. Hade gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0