My sisters!



Jag har ju skrivit en hel del om min änglasyster. Tänkte skriva lite om dom två systrar jag har kvar på jorden. Självklart kommer Jenny alltid att vara min storasyster!
Pernilla och Sanna finns ju även. Två underbara systrar som är ganska lika varandra till sättet. Sanna är min hel syster och Pernilla är min halvsyster. Men hel och halv är igentligen saksamma. Syster som syster och jag favoritiserar ingen. Älskar alla lika mycket!
Dom hjälper mig otroligt mycket när jag har det svårt och är ledsen. Även om dom inte kan förstå mig helt så försöker dom ofta att sätta sig in i min situation och försöka förstå.
(känns det som iallafall)
Är så glad och tacksam att jag har dom två! <3 Dom får allt att bli lite lättare med deras glädje, skratt och den kärlek jag får av dem.

Jag älskar er!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

va gullig du är, älskar dig också:) <3

2010-03-18 @ 13:02:41
URL: http://zpernillaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0